Support
Få fri telefonsupport på dine Testo dataloggere eller Saveris dataloggersystem.
Det kræver kun, at du har købt hard- & softwaren igennem os.
Når du køber både hardware og software hos os, får du fri adgang til telefonsupport i vores normale åbningstid:
-
Mandag til torsdag kl. 9–15
-
Fredag kl. 9–14
Når du ringer, taler du først med vores erfarne servicekoordinatorer. Skulle de en sjælden gang ikke kunne hjælpe dig direkte, sørger de for at sætte dig i kontakt med en af vores produktspecialister.
Altid først i køen til support
Et supportabonnement gælder i 12 måneder og gælder per kategori af måleudstyr du har købt hos os.
Når du har brug for support, udfylder du blot supportformularen herunder. Vores supportteam kontakter dig hurtigst muligt for at hjælpe dig videre og løse problemet.
Få et supportabonnement med mange fordele for dig
Med et supportabonnement får du adgang til en række attraktive fordele – blandt andet hurtigere levering på repareret måleudstyr, rabat på servicearbejde samt besparelser på Testo måleceller.
Kontakt os i dag, og få et skræddersyet tilbud på dit supportabonnement.
Telefon 45 95 04 10
(man-tors kl. 8-16, fre 8-15)

Få ubegrænset telefonsupport med supportabonnement
Med en supportaftale til dit måleudstyr sikrer du, at du får mest muligt ud af dit køb. Vores eksperter har mere end 50 års erfaring med måleinstrumenter på tværs af brancher, så du er altid i trygge hænder hos vores supportteam.
En supportaftale giver dig tryghed, hurtig hjælp og maksimal udnyttelse af dit udstyr. Derfor anbefaler vi altid at tilkøbe en aftale, når du investerer i måleudstyr hos Buhl & Bønsøe.
Køb din supportaftale direkte i webshoppen – eller kontakt os allerede i dag for at høre mere om dine muligheder og aktuelle tilbud.