Få fri telefonsupport på dine Testo dataloggere eller Saveris dataloggersystem. Det kræver kun, at du har købt hard- & softwaren igennem os. Fri telefonsupport foregår inden for vores normale arbejdstid. (Mandag - torsdag kl. 9-15 - fredag kl. 9-14). Når du ringer ind får du fat i vores dygtige servicekoordinatorer, der kan sende dig hen til en af vore produktspecialister, hvis de en sjælden gang ikke selv kan svare på et spørgsmål.
Du finder en oversigt over alle vores supportaftaler her med link til webshoppen.
Et supportabonnement gælder i 12 måneder og gælder per kategori af måleudstyr du har købt hos os.
For at få support skal du udfylde vores supportformular, du finder herunder. Derefter vil vore supportere hurtigst muligt kontakte dig og afhjælpe problemet.
Køber du et supportabonnement, får du en masse fordele. Det drejer sig blandt andet om hurtigere leveringstid på repareret måleudstyr, rabat på servicearbejde samt rabat på Testo måleceller. Kontakt os for et godt tilbud på et supportabonnement. Telefon 45 95 04 12 (man-tors kl. 8-16, fre 8-15).